sobota, 8 lutego 2014

Owsiak, ofiarą faszytów

Od kiedy zaczęto zadawać bardzo konkretne pytania, nt. rzeczywistych kosztów styczniowych imprez WOŚP, Owsiak "robi cyrk" i  zaczyna grać na emocjach. Wczoraj i dziś rano w głównych portalach internetowych na pierwszym miejscu, jego przesłanie o rzucaniu kluczykami od auta i spektakularnym oddawaniu wszystkich atrybutów władzy nad WOŚP. Zestresowany "Jurek" zaczyna na bardzo merytoryczne pytania odpowiadać demagogią, doszło do horrendalnej paranoi, ten gość śmie wplątywać w swe medialne zagrywki ofiary Katynia i Auschwitz!!! Ohydna i hucpiarska MANIPULACJA !
Niech sobie prywatnie błaznuje, tylko czemu jest to wiadomość dnia!?



http://wpolityce.pl/wydarzenia/73562-jak-premier-wytlumaczy-zaangazowanie-sluzb-publicznych-w-organizacje-wosp-i-impreze-jerzego-owsiaka-21-trudnych-pytan-trafilo-na-biurko-tuska

Jak skometnował mój dobry kolega który wie co mówi, odpowiedź mundurowych w sprawie kosztów będzie jedna, wszystko robiliśmy systemem gospodarczym, że zacytuję in extenso:


chciało by się powiedzieć "a nie mówiłem" ...jak znam życie odpowiedz będzie udzielona przez realizatorów (Dowódca jednostki/komendant ) a nie mocodawców - tych którzy wydali zgody (właściwy Minister/Szef Instytucji Centralnej) i jak zwykle nic się nie stało bo wszyscy to robili dobrowolnie i bez kosztowo ... pamiętam taki termin z początków mojej służby "sposobem gospodarczym"
 
I jeszcze bardzo dobry Warzecha oraz Karnowski i Sakiewicz

 

2 komentarze:

  1. Wiadomość dnia? Nie zauważyłem. Oglądałem tv, słuchałem radia, przejrzałem internet i nigdzie nie wpadłem na Owsiaka. Może nie te media przeglądam.
    O co Ci chodzi? Że za mało zebrali? Że za dużo? Jeśli nawet koszty przewyższyły zyski ( w co wątpię) to co? Nawet jeśli jedna złotówka z dziesięciu trafi do chorych, nawet jeśli tylko jedno dziecko ze stu będzie wyleczone to warto podejmować takie akcje. Myślę, że dobrze wiemy, Ty i ja, jak działa wiele innych podmiotów tzw charytatywnych, ile % idzie na pomoc podopiecznym.
    Oby Ci wnuk nie zachorował
    Adam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szanowny Kolego, problem polega na tym, że koszty znacznie przewyższają uzbieraną kwotę:-( Natomiast Owsiak w mediach, no cóż widocznie źle patrzysz, Onet, Wirtulana, to były wczoraj wieści nagłówkowe, wyżej niż Olimpiada w Soczi.

    OdpowiedzUsuń