środa, 25 grudnia 2013

Od Wigilii do Trzech Króli, święta!

Boże Narodzenie i kolędy, kogo lubię słuchać, ranking osobisty i jak dla mnie ostateczny.
Zespoły: Mazowsze, Śląsk, Zespół Reprezentacyjny Wojska Polskiego. Soliści, tutaj króluje niepodzielnie Irena Santor i dalej już nic. W tym roku Boże Narodzenie przy RMF Classic, przyjemność słuchania duża, od kilku tygodni świąteczne przygrywki w wersji angielskiej, ale wczoraj w Wigilię same polskie kolędy, pięknie i miło. Dzisiaj minimum świątecznego gadania i znowu w większości kolędy po naszemu, pięknie i nastrojowo.
   Za oknem zawierucha, stołowe świętowanie zakończone, bezruch i kontemplacja, mam nadzieję na jutrzejsze poranne bieganie.
   Miłego świętowania i oby nikt Wam, w trakcie Bożego Narodzenia nie mówił: Święta, Święta i po Świętach. Mnie, tą odkrywczą sentencją traktowano kiedyś, zaraz po Wigilii! Zmieniłem ją dla potrzeb własnych i teraz proszę do mnie mówić, OD WIGILII DO TRZECH KRÓLI NIEUSTANNE ŚWIĘTA, ŚWIĘTA, ŚWIĘTA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz